jueves, 25 de marzo de 2010

ENTREVISTA A CAYETANO PORRAS

-Quins van ser els teus inicis?
Vaig començar a dibuixar als 12 anys , pero professionalment els meus inicis van ser als 15.

-Quines van ser les teves inspiracions?
Josep Coll ( TBO ) , Disney…

-Quan vas iniciar a fer classes a joves?
Fa uns 15 anys , i 3 anys abans a una escola.

-Per què ?
Perque m’he sentit ajudat als meus inicis i jo he volgut ajudar als joves que ho desitjessin.


-On has treballat i/o estudiat ?
A l’escola Frisán , he treballat a l’editorial Plaza y Jané i he estudiat amb Josep Escobar (animació i cómic).

-Quin ha sigut la teva disfressa més original?
La de charlot (Charles Chaplin) , encara guardo el bombin.

- Has conegut a Carmen deMairena?
Si , ha estat treballant al
costat meu als estudis
“IDEAL”.

-Què et va semblar?
Jo respeto les seves
inclinacions i m’en dóna
el mateix.
Pero té els llavis com
dos frankfurts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario